مشکلات کارت پایان خدمت سپاه
نوشته شده توسط : nezam

کاهش زمان صدور کارت پایان خدمت شده است، اظهارکرد: در سامانه ای که طراحی شده است، زمان اعزام به خدمت سربازان ثبت شده و زمان ترخیص آنان نیز محاسبه می شود که این امر باعث شده تا از یکی دوماه پایانی خدمت سربازان مراحل صدور کارت پایان خدمت نیز آغاز شده و طی یکی دو روز تا نهایتا یک هفته پس از ترخیص کارت این افراد صادر شده و به آدرسشان ارسال شود.دوستان در این مقاله در خصوص مشکلات کارت پایان خدمت سپاه مطالبی نوشته ایم و امیدوار هستیم با خواندن این مقاله به پاسخ تمامی سوالات خود دست پیدا نمایید.

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

مشکلات کارت پایان خدمت سپاه

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح درباره اینکه چرا روند صدور کارت پایان خدمت برخی از افراد طولانی شده است، به ایسنا گفت: اولا لازم است این افراد مطمئن شوند که آیا کارت به آدرسشان ارسال شده یا نه. چرا که ممکن است هنگام ارسال کارت، کسی در خانه و آدرس اعلام شده حضور نداشته باشد.کمالی ادامه داد: اما دو گروه ممکن است فرآیند ارسال کارت پایان خدمتشان طولانی شود و حتی گاهی به مدت دو تا سه ماه نیز طول بکشد. دسته اول افرادی هستند که در روزهای پایانی خدمت، مرتکب غیبت یا ترک چند روز محل خدمت می شوند. برای این افراد اضافه خدمت صادر و در سامانه نیز ثبت می شود که به همین دلیل کارت پایان خدمتشان با تاخیر صادر می شود.

وی دسته دوم را افراد دارای کسر خدمت اعلام کرد و گفت: سربازان دارای کسر خدمت ایثارگری، بسیج و ... اگر کسر خدمت خود را در همان روزهای نخست اعزام به سربازی ثبت کنند هنگام ترخیص مشکلی نخواهند داشت، اما برخی از این افراد به خصوص افراد دارای کسر خدمت های ایثارگری، این کسر خدمت  را در روزهای پایانی خدمتشان ثبت کرده و بعد ترخیص شده اند. به همین دلیل در سامانه وظیفه عمومی تاریخ پایان خدمت این افراد همان تاریخ قدیمی ثبت شده و همین امر باعث می شود که کارت پایان خدمتشان دیرتر صادر شود.




 

 

مشکلات کارت پایان خدمت سپاه چیست؟

در این اطلاعیه آمده است: متقاضی برای پیگیری کارت پایان خدمت صادر نشده می‌بایست به آخرین رده خدمتی خود و یا معاونت نیروی انسانی نیروی مربوطه مراجعه کند و همچنین در مورد کارت معافیت از خدمت می‌بایست به وظیفه عمومی محل رسیدگی مراجعه شود.

شایان ذکر است در مواردی که فرد پس از بررسی از طریق سامانه‌های مذکور متوجه شود که کارت پایان خدمت و یا معافیت از سربازی صادر، ولی برای متقاضی ارسال نشده، می‌بایست به دفاترخدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+ ۱۰) مراجعه تا ضمن به روز رسانی اطلاعات مربوط به نشانی محل سکونت و شماره تماس توسط دفاتر مذکور، درخواست ارسال مجدد نیز ثبت شود.

 

 

 

سربازی سپاه و مهاجرت

آیا برای کانادا اهمیت دارد که فرد در کشور خود به سربازی رفته باشد یا خیر؟
 
 
جواب :

خیر اهمیتی نمی دهند.

باید به آفیسر توضیح بدهید که
فرد تصمیم گیرنده برای انجام خدمت سربازی در سپاه پاسداران نیستید و بصورت اجباری به شما تحمیل میشود،در 99 درصد مواقع آفیسر قانع میشود.
مگر اینکه کادر سپاه باشید
یا
بصورت افتخاری مدتی در سپاه حضور داشتید
یا
بعد از سربازی ،بعنوان پاسدار خدمت کردید.
 
 
 
نتیجه گیری :
سربازی سپاه و مهاجرت در صورتی که اطلاعات دقیق و درست به اداره مهاجرت کانادا بدهید مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد و خدمت سربازي شما ربطي به كالجها يا اداره مهاجرت كانادا ندارد.


منبع:مشکلات کارت پایان خدمت سپاه

 

 

امریه 



:: برچسب‌ها: مشکلات کارت پایان خدمت سپاه ,
:: بازدید از این مطلب : 78

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: